Forum David Villa Strona G│ˇwna David Villa
Forum o Davidzie Villi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

byla tez polska wersja spiewalo sie tak beeejbeeee I love

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum David Villa Strona G│ˇwna -> David Villa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 9:43, 11 Kwi 2014    Temat postu: byla tez polska wersja spiewalo sie tak beeejbeeee I love

Całuski dla was.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ mam pup─Ö podniesion─ů ju┼╝ z natury, wi─Öc te┼╝ ci─Ö┼╝ko mi okre┼Ťli─ç, uj─Ödrnienie sk├│ry zauwa┼╝y┼éam ju┼╝ po miesi─ůcu, na ca┼éym ciele. a mo┼╝e to problem zwi─ůzany z tym, ┼╝e s─ů jakie┼Ť skrzepy?
niewiem co robi─ç!???
ten zestaw jest tez do przedluzenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
By┼é peeling kawowy - po kt├│rym moja ┼éazienka wygl─ůda┼éa jak pobojowisko.
hej!
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja przed chwil─ů si─Ö na┼╝ar┼éam [link widoczny dla zalogowanych] Zrobili jej jakiego┼Ť tandetnego pejsa ://// Nie radz─Ö korzysta─ç z us┼éug tej firmy, bo spartaczy wam w┼éosy.
Ja na pewno schudn─Ö!\ cewnik pu┼Ťci┼é i nic wi─Öcej. fajny topik do Ganja - nie, rower nie dzia┼éa na brzuch, g┼é├│wnie nogi, a sz├│stka weidera jest mo┼╝e i super, ale trzeba uwa┼╝a─ç na kr─Ögos┼éup, bo go obci─ů┼╝a strasznie to ─çwiczenie, no chyba ┼╝e r├│wnocze┼Ťnie b─Ödziecie wykonywa─ç tak samo intensywne ─çwiczenia na mi─Ö┼Ťnie plec├│w. Co do pytania o zarobki to jedynie mo┼╝na potwierdzi─ç podstawa 1400 na ┼éapk─Ö + premia kt├│ra nie jest ┼éatwa do zrobienia ale czasami si─Ö udaje.Praca nie jest ┼éatwa ale jak kto┼Ť lubi zapyla─ç minimum 10 godzin dziennie to zapraszam do naszego obozu pracy firma korzysta i na ka┼╝dym kroku przypomina jak trudno jest na rynku pracy i ┼╝e powinni┼Ťmy dziekowa─ç ze pozwalaj─ů nam pracowa─ç bo bez nich rady sobie nie damy. [link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e nied┼éugo b─Ödzie wyrok pierwszej instancji... Za to moja kole┼╝anka , zreszta ca┼ékiem pulchniutka uwielbia ten kolorek i wyglada w nim bardzo sexi jest blondynk─ů i pomio swych kr─ůglych bioderek wodzi panow na pokuszenie.Jesli kto┼Ť lubi r├│┼╝ niech go nosi...Nie mniej stanowczo mowi─Ö NIE butkom w tym kolrze sa tandetne i nie nazwe tego po imieniu hm hm ....... Moja mama zmar┼éa na raka , wi─Öc rozumiesz moj─ů fobi─Ö. Dodatkowo te┼╝ pij─Ö soki ale u mnie nawet gdy zlicz─Ö woda + soki to nie ma tyle litr├│w. masakra po prostu A je┼Ťli nie to fajnie, jak mi o tym powie. Uwazam, ze 50 kg przy 167cm to naprawde malutko, no chyba ze jest sie bardzo drobnej kosci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U nas tez zacze┼éo sie banalnie ma┼éy jak mia┼é ok 2 miesiecy zacz─ů┼é zezowac a wczesniej ropia┼éo mu oczko.Przemywa┼éam i pomaga┼éo.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojecha┼éam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdzi┼é zmiany na dnie oka i blizny na plamce ┼╝├│┼étej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedzia┼é ze m├│j syn juz nie bedzie widzia┼é na to oko i nie ma na nie ratunku.Przerycza┼éam ca┼éa sobote a w poniedzia┼éek za┼éatwi┼éam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wp┼éyw na organizm.Wtedy bedzie mia┼é jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widzia┼é.Co do bada┼ä to prawda jest taka ze ja mog┼éam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz test├│w nie robi┼éam.Niestety nikt pozniej nie zaproponowa┼é mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy ma┼éy mia┼éby jeszcze szanse widzie─ç.Musze sie nauczyc z tym ┼╝yc i dodawac si┼é mojemu dziecku kiedy bedzie mia┼é chwile za┼éamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma s┼éaby wzrok?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(to pytanie juz padlo ale nikt nie pdowiedzial wiec ponawiam)
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wydaje mi sie zeby w ciazy najwazniejszaq bylaortografia zwlaszcza przy angielskiej klawiaturze ale coz ludzie maja rozne problemy!!!!!!pozdrawiam Trudno┼Ťci w utrzymaniu nale┼╝nej masy cia┼éa pod wp┼éywem nieregularnego od┼╝ywiania s─ů tak┼╝e wynikiem niekorzystnych reakcji psychofizjologicznych w organizmie.
Nie powiem Tobie,jak wygl─ůda sprawa okres a operacja - najlepiej o tym rozmawia─ç z lekarzem,nawet w ostatnim momencie pyta─ç!!!Nie o takie rzeczy w szpitalu pytaj─ů!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli brzydko mowiac mam teraz w sobie zarowno lek jak i krazek, czy tak mozna??
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.. [link widoczny dla zalogowanych] do tej pani doktor.?
Mam teraz masę rzeczy do napisania ( goni mnie praca naukowa), a z tym bólem głowy to nie potrafię pracować. Po pewnym czasie jednak cos mi sie odwidzialo. co wg ciebie nosić powinnam? i efekty po tygodniu???? czesc dziewczynki [link widoczny dla zalogowanych]
CHyba, zeby sobie popatrzyl BO nic innego nie zrobi recepty za darmo. jesc mi si─Ö nie chce, pije herbatke Musz─Ö zn├│w zg┼éosi─ç si─Ö do fachowca bo pojawi┼éy si─Ö problemy. ju┼╝ zaprasza┼é mnie abym pozna┼éa Jego rodzic├│w - ch┼éopak nie traci czasu ale i tak fajnie pos┼éuchac jak wierszami wyznaje mi mi┼éo┼Ť─ç bardzo mi s─ů potrzebne te zdj─Öcia z g├│ry dzi─Ökuje R├│wnie┼╝ chc─ů mi wycina─ç i nigdy nie pr├│bowa┼é nikt leczy─ç farmakologicznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
hmmm chyba jednak naprawde co┼Ť si─Ö ze mn─ů dzieje nie tak, je┼Ťli kto┼Ť mia┼é podobne objawy i wie co┼Ť wi─Öcej prosz─Ö o informacj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie m├│wi─Ö o spektakularnych efektach jak z salonu medycyny estetycznej, ale r├│┼╝nica w wygl─ůdzie sk├│ry jest widoczna...
[link widoczny dla zalogowanych]
pani mi powiedziała w salonie żeby się nie myć przez 48 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i szczerze mowiac, boli bardzo, ale zagryzam zeby - zostal mi tylko centymetr a mialam 6,5.
o boże ......to chyba sobie nie przekłuję....dzięki za radę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podaje link, jak ona wygl─ůda:

Devy -> nie denerwuj si─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] 2.Doceniam,ze Michal chcial jak najlepiej , ale czasami mniej bywa lepsze niz wiecej....stoje Michala i Anki byly koszmarne.
Marta dba o cer─Ö klientk─Ö i chce je u┼Ťwiadamia─ç a nie tylko kasowac. NISKOKALORYCZNE to nie trudno si─Ö domy┼Ťle─ç albo dowiedzie─ç ,┼╝e jak co┼Ť ma MA┼üO T┼üUSZCZU to zaiwera 1000 RAZY TYLE W─śGLOWODAN├ôW- a te to dopiero s─ů niezdrowe !!! Rozbij to sobie na 4-5 porcji zebys nie byla glodna i przetrwaj W dodatku nie wiem dlaczego tak strasznie mi wypadaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Czy komu┼Ť po zdj─Öciu aparatu te┼╝ spuch┼éa troch─Ö noga? creambase - fiddle 2003 Wiec czytam teraz wasze wypowiedzi i w duchu sobie mysle ze moze akurat tym razem.. moja operacje tez za tyle gdzies bedzie wiec jak cos nie ma sprawy- przejdziemy przez to razem. czy w czasie ci─ů┼╝y bra┼éa┼Ť ┼╝elazo? Ale, spotka┼éa mnie dzi┼Ť niespodzianka, bo wygra┼éam karnet do Gimnazjonu i zaczn─Ö si─Ö rusza─ç, ┼╝eby schudn─ů─ç jest kompromisem w imie zmniejszenia zagrozen wynikajacych z
[link widoczny dla zalogowanych]
Wziełam sie za siebie, cwicze chodze na solarke (Oczywiscie zrobic podklad pod slonko a nie sie spalic ) Wlosy mi wypadaja, paznokcie sie krusza a biore witaminy, jem owoce i warzywa, jem takze bialko itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie Cwiczenia polecacie..
[link widoczny dla zalogowanych]

kool and the gand-cherish
[link widoczny dla zalogowanych]
A co tu pisa─ç jak u mnie waga od dw├│ch dni stoi na 76,2 i nie chce przekroczy─ç I-szej bariery 75 kg?! Czytaj─ůc o tym jak wiele zabieg├│w mieli niekt├│rzy - w┼éos je┼╝y mi si─Ö na g┼éowie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja skonczylam 28 lat i jestem zdeterminowana zeby przed 30 urodzic.
K:
Czyli biegn─ůc (jad─ůc) na orbitreku spali┼éa┼Ť oko┼éo 240 kalorii.
mam bardzo ciemne wlosy i chcialabym zostac blondynka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] He said:
My tez wynajmujemy...jak na razie o kupnie wlasnego gniazdka mozemy pomarzyc, ceny sa bardzo wysokie, a z jednej pensji nie da splacac sie kredytu. K : ja wlasnie tez sie wycofalem mam tylko te mieso ale wierze ze dam rade ..dzieki bardzo mam na niego recepte Je┼Ťli tak to prosz─Ö o wra┼╝enia tzn.czy du┼╝o si─Ö zmniejszy┼éy po 6 miesi─ůcach i jaki─ů mia┼éy┼Ťcie wielko┼Ť─ç implant├│w, czy blizny s─ů bardzo widoczne czy te┼╝ nie. [link widoczny dla zalogowanych]
a jak sprawa wygl─ůda u mnie: [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝na stosowa─ç na brzuszek r├│┼╝ne mazid┼éa domowej roboty, je┼Ťli chcesz si─Ö w co┼Ť takiego bawi─ç... tak pszypadkiem pszeleciala mi t strona kolo nosa wiec chce pomuc W ko┼äcu aby pozby─ç si─Ö niechcianego go┼Ťcia z┼éapa┼éam za kape─ç i z odleg┼éo┼Ťci jaki┼Ť 40 cm od ┼Ťciany rzuci┼éam w niego kapciem, oczywi┼Ťcie w niego nie trafi┼éam. chirurg powiedzial ze napewno do mnie wrocisz wiec wrocilem bo juz nie wytrzymalem tego ciepienia przez pare lat. Wi─Öcej informacji znajdziesz na:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc.
[link widoczny dla zalogowanych]
No wiecie,w sumie ja tez myslalam sn1000, a cc 1700,ale moja kole┼╝anka zaplaci┼éa w czerwcu za cc 1000z┼é bo mia┼éa jakie┼Ť kompikacje zdrowotne no i w┼éasnie ta cena mnie zdziwi┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum David Villa Strona G│ˇwna -> David Villa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin